Laatste voorbereidingen.. - Reisverslag uit Matola, Mozambique van Muriël Baars - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen.. - Reisverslag uit Matola, Mozambique van Muriël Baars - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen..

Door: Muriël

Blijf op de hoogte en volg Muriël

08 Juli 2016 | Mozambique, Matola

De laatste voorbereidingen voor de reis zijn weer in volle gang. Morgen vlieg ik vanaf Zaventem met Egyptair eerst naar Caïro, daar heb ik een overstap van 3/4 uur en vanaf Caïro door naar Johannesburg en op Johannesburg weer een overstap van 3 uur naar Maputo, waar ik dan ongeveer om 10:45 aan zal komen.

Ondanks dat het niet de eerste keer is dat ik deze reis maak, is het toch weer spannend. In een jaar kan zo veel veranderen. Boven alles heb ik er vooral heel veel zin in om iedereen weer te zien. Maar ook om de groep, die 1,5 week later komt, te laten zien hoe Mozambique is, de lieve kindjes te laten ontmoeten en Pieter, Rika, Piëtro, Pascal en Philip te leren kennen.

Ondanks dat ik dus weer naar de zelfde plek ga als waar ik vorig jaar ook alleen ben heen geweest, is deze reis toch weer anders en speciaal op zijn eigen manier!

In de eerste week ga ik proberen deze blog weer zo veel mogelijk bij te houden. Ook daarna ga ik dat uiteraard nog proberen. Maar zodra de groep in Mozambique is kan u de groep ook volgen via de website:
www.mozkidssupport.nl Hierop vindt u de blog, onze acties en wie de groep is!

Liefs,
Muriël

Ps. Als u nog een plek weet, waar ik goedkoop een Juventus shirt vandaan kan halen, of iets anders van Juventus, binnen een dag. Dan hoor ik het graag...

• 09 Juli 2016 - 16:42

Reinier Van Der Maas:

Muur je bent een topper ,veel plezier en kracht toegewenst !